5 Aralık 2009 Cumartesi

Bir Gün Daha Bitti

22 Tem 2007, 23:46

Evet bir gün daha bitti bu gün seçim vardı dolayısıyla özel bir gündü sabah sandıkta görevli olmadığımın hayaliyle güzel yatağımda yatarken gerçektende görevli olmadığımı başım ağrıyana kadar uyuduğumda anladım uzun çok uzun zamandan sonra 11 e kadar uyumuşum
Seçim bayram havasında geçti bizim burada seçimden başka birşeydi insanlar mutluydular anılarıma yazıldığını o anda hissettim çok az an kalıcı olabiliyor yaşamımda birde puslu ormanı izlerken yine düşündüm dünyanın güzel olduğunu hayatta galiba en sevdiğim manzara orası derin vadi ve yeşil orman denizi nasıl şükretmemki
Çok özel bir dostum zor durumda çok canı acıyor o kadar iyi hissedebiliyorumki çok üzülüyorum ve yanında olduğumu bilmesini çok istiyorum bu kez bana güvenmesini emin olmasını ama hiç bir zaman seçimlere sahip olamam insan ancak kendi seçimleriyle var olur bende seçimlerle yaşamında olabilirim içinin kavrulduğunu görüyorum zor durumda ve o kadar yalnızki hiçbirimiz yalnızlığı onun kadar yaşayamayız her canlının bir kaderi vardır ve bir kısmeti bir gün daha bitti yine acı ve mutlulukla dolu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder