5 Aralık 2009 Cumartesi

İyi dost ne demek

5 Ağu 2007, 23:36

Bu gün kişiliğim için çok zor bir gündü hayatta en nefret ettiğim şeyi yapmak zorunda olmanın ne kadar yorucu ve tiksinti uyandırıcı olduğunu daha önce hiç hissetmemiştim ama bu gün hissettim ve şimdi karnım ağrıyor ama birşeyi daha öğrendim iyi dostların hatta daya yakınlarımın her zaman yanında olamayacağını peki ama o zaman gerçektende iyi dost ne demek yada iyi dost yanında olmak zorunda olan birşeymi galiba bunların cevabını bende daha bilemiyorum bilmek istiyormuyum onuda bilemiyorum aslında galiba çok az şey biliyorum hala...

Bu gün sanatsal bir filmde hayatımın ilk rolünü oynadım ve başrölü oynadım ve oyunculuğa devam edip etmeyeceğimide sorguladığım günde bu gün oldu ve her zamanki cevapsız sorularımdan birini daha sormuş oldum kendi kendime. Ne kadar çok sorum var benim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder