5 Aralık 2009 Cumartesi

Luthier İstanbul

6 Ara 2008, 01:22

Evet yeni gelişmeler var yaşamımda atölyemizi geliştiriyoruz ve avusturyadan keman çello yapımı için gerekli kimyasallar ve malzemeler getirttim biraz pahalıya maloldu ama deydi doğrusu. Bende etrafta ne kadar keski, rende takım taklavat varsa topluyorum şu sıralarda geçen gün bir eskiciye girdim ve orada inanılmaz aletler buldum gerçektende olanüstüydü. Yarın Cafer Açın hocaya gideceğim ve ondan keman yapımıyla alakalı bir kitap alacağım inşallah ve sonra Austuryada Burak beyle interaktif bir ders yapacağız cila yapım tekniğini bana anlatacak msnden teknoloji sağolsun sonra arabam oldu çoook mutlu oldum galiba benim için çok önemli tabiki hemen yaşayacağım hale soktum arabamı işte birşeyler içme için bi yer müzik dinleyebileceğim bir teknoloji (ehe abimin tam 15 senedir duran araba ekolayzırı) sonra bir adet mp4 vidyo ve çizgifilm izleyebilmemiz için ve koltuk kılıfları ıvır zıvır şeylerimi koymak için birşeyler vs vs :) bu arada internetten ahşap oyuncak yapımıyla alakalı çok güzel kitaplar buldum ve ahşap oyma işleme işleriyle alakalı eğitici ve planların olduğu gerçektende inanılmaz güzel kitaplar hayalleriminde ötesinde bir gelişme oldu bu ve evet ailem biraz daha genişledi son ay iki üç yeni üye daha aileme katıldı birde onları incelemekle meşgülüm galiba ve Luthier İstanbul enerjimi bunun üstüne yoğunlaştırdım bir sürü site google grubu vs yaptım ve com lu bir sitede yolda bakalım hayırlısı olur inşallah oğlum kreşe başladı büyüyor satranç ve drama dersi alıyor çok güzel benim şimdiki gelişmişliğimle hayata atıldı nerdeyse kent orkestrası ikinci senesini bitirdi nerdeyse çok az kaldı arabada kuran-ı kerim meali dinlemeye başladık meşhur mp4 sağolsun öyle güzel ayarlıyorki parçaları bir meal sonra müthiş bir parça arkasından ama cuk oturoyor parçalar başkaa hmm düşünelim kendime zulmediyorum galiba uykusuz kalarak bir spor merkezi buldum ve fiyatı çok uygun yüzmem gerekiyor çünkü artık vücudum dayanmıyor arabaya yeni lastik almam gerek ama bekliyorum yollarımız çok kötü sonra kriko ve yangın söndürücümüz var artık çok güzeller bi zincir kaldı alınacak galiba böyle şimdilik gelişmeler bundan ibaret hmm birde belginin karantinası bitti artık huzurlu:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder