10 Aralık 2009 Perşembe

Sıkı Bir Maç Sonrası :)))

Yıllardan sonra futbol oynamaya başladım ve gerçektende çok mutlu oluyorum eski hatıralarım aklıma geliyor ve savaşçı yanım depreşiyor tabiki arada sırada gaziler oluyor. Mesela kankam Yaman'ın ayaklarıyla pek yakınlaşmalar, top yerine adam sektirmeler gibi ancak böyle müthiş yetenekli bir ayak için gayet iyi durumdayım ayrıca ter atmayı bu kadar özlediğimi unutmuştum :)
Bu hafta tüm hazırlıklarım tamamlanmıştı özel spor çantası ayarlanmış (tekerlekli seyahat bavulu) sonra içine müthiş eşortmanım, keten gömleğim (ee tabi biraz doğu havası olması gerek savaş yapıyoruz dimi), bel korsesi, dizlikler, yün fanila, eldiven ve boynuma şal :)) tüm bunları giyip savaşa hazır bir hale gelmiş oldum ve evet sahaya fırladım ve tabiki günün en büyük yeniliği bu gün için aldığım yeni ayakkabılarım oldu ki benim için ne kadar kıymetli olduklarını anlatmama gerek yok ayakkabılarım hep kıymetli olmuşlardır benim için hele yıllar öncesinde ayağıma bile olmayan gayet dandik ve olabildiğince sert futbol ayakkabılarımdan sonra bu yeni aldığım ayakkabılar beni gerçektende çok mutlu etti evet nerde kalmıştık sahaya fırladım ve hemen bir oraya bir buraya koşturmaya başladım çünkü yine geç kalmıştım bu üçüncü gecikme vakkası oldu galiba bir konser bir prova ve şimdide hazırlanmak ve giyinmekle uğraşırken maça ama olsun müthiş bir giriş yaptım, çekirge gibiydim (5 dakkalığına) ilk yarı rezil bir maç çıkarttım doğrusu gelen vurdu giden vurdu. Gürsal'ın performansı mükemmeldi, kaleyi tamamen kaplamıştı sanki. Bizimkilerin her saldırsını geri püskürtmeyi başardı. Yaman müthişti geldiği gol oldu gittiğide gol oldu arada tekmeledim Allahtanda biraz yavaşladı :)) Sonra üç kişi gelip defansta tek kaldığımı farkedince direk adamlara pires yapmaya başladım ve böylelikle savaşta dengeler değişmeye başladı ve zafer bizim oldu (her zamanki gibi benim olduğum takım üstün bir şekilde yendi) ve düşmanlarımız yine yenilginin tadını tattılar :)))))
Tabi ki maç bittiğinde yine zor nefes alıyordum ancak geçen hafta maç bitiminde yürüyemediğimi düşünürsek iyiye gidiyorum galiba :)
Teşekkürler dostlarım iyiki varsınız. Kent orkestrası gitgide zevkli olmaya başladı :)))

1 yorum:

  1. o kadar güzel yazmışsın ki,insanın kendisini sahalara atası geliyor.insan okuduklarıyla bütünleşiyor ve bu ayrı bir tat katıyor :)

    YanıtlaSil