16 Aralık 2009 Çarşamba

Hep Değişiklik Yine Değişiklik

Artık alıştım değşiklikliğe ama uzunca bir süre devam eden kargaşamın sonlanmasıda bir günde olmuyor yavaş yavaş kendimi geri çekme çabalarım devam ediyor ve biraz olsun başarılı olmaya başladım. Tam olarak yalnız kalmak anlamını taşımasa da sahip olduğum bir kaç dost dışında kendimle baş başa kalacağım anlamını taşıyor. Peki bu gereklimiy di diye kendime sorduğumda; "ne yazık ki gerekliydi" diyebiliyorum çünkü insanlar pek garip ve insanlar pek nankör. Çok az insanın sevgi karşısında tutarlı bir tepki verdiğini gözlemledim ve çoğu insanın sevgiyi kaldıramadığını. Yaşamlarımız o kadar sevgisiz ve yalnız ki bir anda gelen yoğun ve pekte kontrolü olmayan bir sevgi karşısında saçmalamaya başlayabiliyoruz. Hoş benim sevgimde doğal değil aşık olmuş gibi sevmek ve sevilmek sanırsam kolay birşey olmasa gerek ve daha kötüsü tüm sevdiklerimi aynı şekilde aynı yoğunlukta sevebiliyor olmam hayatında ilk kez bu kadar sevilmiş olan biri için hayal kırıklığı oluşturacak kadar korkunç. Benim tarafımdan bakıldığında ise hiç birşey düşünmeden yapılan bu eylemin sonucunda karşı tarafın yıkıma uğraması yada ilan ı aşk yaptığımı düşünmesi gibi sonuçlar yaşaması ise gayet korkunç çünkü her iki sonuçta da sevmiş olduğum insanı kaybedip yine yalnız kalmış oluyorum. Şunu sorabilirim kendi kendime istediğim basit bir dostluk ise o zaman daha basit yaklaşamazmıyım? Ancak dostluk niye basit olsun ki? Dost demek canını verebilecek kişi demek senin için çabalayan sevgiliden öte birşey. Galiba bu kavramımda da yanlışlıklar var. Dünya standartlarına hiçte uyumlu değil sanırsam. İşte tüm bu karmaşaların sonucunda dost kazanmak için sürdürdüğüm mücadelenin sonuna geldim hoş elimde çok sevdiğim ve herşeyimi verebileceğim dostlarım oldu. Asla bu yorucu serüvenim boşa olmadı ve asla pişman değilim ama artık arayış dönemi sona erdi. Artık beni bulmaları gerekecek ve bu hiçte kolay olmayacak çünkü bazen ben bile kendimi bulamıyorum zırhlarımın arasında.
Hala aşk var ve hala kalbim aşkla atıyor varolmak çok güzel. Şükürler olsun yaradanıma ne güzel yaratmış herşeyi aşkı yaratmış ya yeter bana.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder