5 Aralık 2009 Cumartesi

Sakin ve karmaşık kendini anlamakla meşgül

Sakin ve karmaşık kendini anlamakla meşgül

28 Eyl 2009, 21:57

Evet bir süreliğine bu haldeydim karmaşamı soranlar oldu dostlarım sağolsunlar çözmek istediler ancak çözülecek gibi değildi geleceğimi çiziyordum yön tayin ediyordum o günlerde ki bu gerçektende çok zorlu bir işti benim için. Yaşamım bir bilgisayar yada bir robot gibi diyebilirim aslında biraz farklı bir yaşam anlayışım var kendimi programlayıp öyle yaşıyorum sevmem bile bir robotun sonradan sevmeyi öğrenmesi gibi aslında ama bir o kadarda gerçek ancak sonradan sevmeyi öğrendiğimide çok iyi biliyorum ufakken hatırlarım bir kaza yaptığımda bisikletle şöyle bir vücudumu kontrol eder ve tüm fonksiyonlar sağlam sistem tam işliyor derdim kendi kendime sonra oynamaya devam ederdim duyduğum acıya aldırmadan bir yerim kanıyorsada nasılsa dururdu kanaması onamı bakacaktım vücus sıvım işte kanamasıda hoşuma giderdi yıllardır hiç bi yerim kanamıyo noldu yaşlanıyorum galiba

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder