5 Aralık 2009 Cumartesi

Toprak... yıllar önceki ilk aşkım

21 Nis 2009, 22:22

Bundan yıllar önce kendimi ilk hissettiğim zamanlarda elimi toprağa dokunmuş ve ilk o zaman sevgiyi ve yaşamı anlamıştım. Yaşam ellerimin altındaydı ve olabildiğince sıcaktı doğrusu o kadar mutlu olduğum çok nadir anlar vardır. Eskiden gülleri severdim ve bitkileri ve bir botanikçiden çok daha fazla çiçek ağaç ve bitki tanırım ve yetiştirmelerinide bilirim onlarıda çok sevmiştim. Bir sonbaharda ormana bakarken hissettiklerim ancak aşk olabilir yada açmaya çalışan bir çiçeğin soğanın içinden çıkarkenki duyduğu acıyı duyabilmek yaşamı hissetmek ve bir gün hepsini kaybettim toprağımı, güllerimi ve yaşamımı, uzunca bir süre öldüm taki şu güne kadar. Bu gün çok önemlidir benim için çünkü yıllardan sonra ilk kez toprağa dokundum ve bostan çapaladım, çiçek ektim saksılara. Aslında iki üç gün önce başladı bu maceramız ve bu gün ilk kez yaşadığımı hissettim yine. Toprak bir gün içine gireceğim ve huzur bulacağım evim benim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder