5 Aralık 2009 Cumartesi

Nokta, virgül ve iki nokta

21 Tem 2008, 00:43

Niye bu başlığı attım ki bilemiyorum elbet bir sebebi var deyip gayet olağan bir günlük yazısını yazalım. Küçükçekmece sokak müzisyenliğimizin bu senede sonuna geldik bu gün itibariyle. Bu senede hayli yorulduk ve hayli eğlenceli geçti kimileri için üzücü kimileri için değişik. Aramıza çok sevdiğimiz bir dostumuz daha girdi minik bir kedi ama yırtıcı cinsinden olsun onuda sevdik.
Sevdiğim bir dostumu hala anlamıyorum bilmem kaç sene geçmesine rağmen birçok kez aynı anı yaşamamıza rağmen hala nasıl oluyorda aynı anlaşmazlığı yaşadığımızı gerçektende kavrayamıyorum doğrusu. Yaşam kendini bu denli bilinçsiz olarak tekrarladığında benim yapmam gereken acaba ne olmalı diye düşünüyorum nice zamandır. Mantıklı olduğuna inandığım kendi gerçekliklerimi bir kenara bırakmakmı olmalı yoksa kestirip bişeyleri atmakmı doğru olan? Galiba biraz daha kendimle savaşmam en büyük savaşıma dönmem gerekecek.
Peki sevgi içersinde yanlışı kapsarmı diye soruyorum kendime: Bu gün gördüm; yanlış yanlıştır. Sevdiğin için yapılsa bile bu değişmiyormuş, ama yinede ağırıma gidiyor anlayamıyorum anlayabilseydim keşke ama olmuyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder